Debug Mode=1, następnie zapisz plik i wyjdź z programu. Uruchom grę jak zwykle i naciśnij klawisze [CTRL] + [SPACJA] aby przywołać konsolę.
Wpisz kody w konsoli takie jakie tutaj widzisz, nawiasy cudzysłowy, duże małe litery, IDENTYCZNIE!
Punkty doświadczenia dla Twojej grupy:
Wpisz w konsoli:
CLUAConsole:SetCurrentXP("ilość punktów XP") naciśnij klawisz [ENTER] aby aktywować.
Notka:
Punkty doświadczenia w Baldurs Gate 2 są do 2,950,000 nie używaj cudzysłowów!!!
Złoto:
Wpisz w konsoli:
CLUAConsole:AddGold("ilość złota") i naciśnij klawisz [ENTER] aby aktywować kod.
Notka:
Nie używaj cudzysłowów!!!
Notka:
Punkty doświadczenia możesz dać wszystkim, albo wybranje postaci. Kliknij na daną postać, któej chcesz dać więcej punktów doświadczenia (XP) i wpisz kod na punkty doświadczenia - dana postać będzie podświetlona.
Aby dać wszystkim dodatkowe punkty doświadczenia, kliknij na małe pudełko w prawej stronie ekranu a zaznaczysz wszystkie postacie (będą podświetlone). Otwórz konsolę i wpisz kod na punkty doświadczenia.
Maksymalne statystyki:
Gdy postacie zostana wygenerowane i dodałęś linijkę debug mode=1 lub cheats=1, naciśnij klawisze [CTRL] + [SHIFT]+ [8] a da Ci to maksymalne staty.
Tworzenie przedmiotów:
Wpisz w konsoli:
CLUAConsole:CreateItem("nazwa przedmiotu",ilość)i naciśnij klawisz [ENTER]. Nie używaj cudzysłowu!!
Tutaj masz przykład, jak poprawnie wpisywać kod:
CLUAConsole:CreateItem("scrl75",100)
Wszystkie magiczne przedmioty, jakie w ten sposób stworzysz muszą zostać identyfikowane zanim je użyjesz.
Lista przedmiotów:
chan06 | - | Drizzt's +4 Chainmail |
leat08 | - | Studded Leather +3:Shadow Armor |
plat05 | - | Full Plate +1 |
helm04 | - | Helm of Defense |
shld04 | - | Medium Shield +1 |
shld06 | - | Large Shield +1 |
shld17 | - | Buckler +1 |
ring07 | - | Ring of Protection +2 |
ring08 | - | Ring of Wizardry |
brac14 | - | Bracers of Defense AC 4 |
clck02 | - | Cloak of Protection +2 |
belt06 | - | Girdle of Hill Giant Strength |
boot01 | - | Boots of Speed |
staf08 | - | Martial Staff +3 |
hamm08 | - | War Hammer +2 |
sw1h09 | - | Short Sword +2 |
sw1h40 | - | Blade of Roses(LongSword +3 +2Cha) |
sw1h49 | - | Ninja-To +1 |
sw2h09 | - | Warblade(2-H sword +4) |
bow18 | - | Shortbow +2 |
bow17 | - | Longbow +2 |
slng03 | - | Sling +3 |
ax1h03 | - | Battle Axe +2 |
halb03 | - | Halberd +2 |
Tworzenie stworów:
Wpisz w konsoli:
CreateCreature("numer stwora")
Da Ci to potwory do walki, tu masz przykład:
dragred | - | Red Dragon |
dragblac | - | Black Dragon |
dragsilv | - | Silver Dragon |
demnabo1 | - | Nabassu |
dempi01 | - | Pit Fiend |
uddeath | - | Demon Knight |
Przenieś do danego miejsca:
Wpisz w konsoli:
MoveToArea("nazwa lokacji")
Ten kod pomoże Ci przenieść sie w dane miejsce w grze. Bądź ostrożny, przy przenoszeni całęj drużyny. Poniżej masz przykład użycia:
Możesz przenieść się do innego miejsca naciskając klawisz [X].
AR0900 | - | Temple District |
AR0800 | - | Graveyard District |
AR0400 | - | Slums District |
AR0700 | - | Waukeens Promenade |
AR1000 | - | Government District |
AR0500 | - | Bridge District |
AR0300 | - | Docks District |
AR0020 | - | CityGates |
AR1100 | - | Umar Hills |
AR2500 | - | Suldanesslar |
AR2900 | - | The Nine Hells |
AR1201 | - | Domain of the Dragon |
AR1512 | - | Asylum Dungeon |
AR0801 | - | Bodhis Dungeon |
AR0516 | - | Astral Prison |
AR0411 | - | Planar Sphere |
AR0202 | - | Cult of the Unseeing Eye |
AR0204 | - | Rift Dungeon |
AR0414 | - | Demon Outerworld |
AR1300 | - | De'Arnise Hold |
AR2000 | - | Trademeet |
AR1900 | - | Druids Grove |
Cała mapa:
Wpisz w konsoli:
ExploreArea() a ukaże Ci się cała mapa
Natychmiastowe zabicie:
Klawiszami [CTRL] + [Y] zabijasz swojego stwora, na którym jest wskaźnik myszy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz